pondělí 15. července 2013

GOOD EVENING, OLD SPORT

Tenhle rok je plný skvělých filmů, a byla jsem moc ráda, že to začátkem léta odstartoval Velký Gatsby. Těšila jsem se na ten film snad rok. Četla jsem i knížku, a způsob, jakým to Baz Luhrman podal, byl skvělý.

Děj se odehrává ve dvacátých letech, v Americe, v období, které miluje snad každý. Tehdy byla plná jazzu, bohatství, dekadence, večírků... všechno bylo NOVÉ - a přesně to se Luhrmanovi podařilo vystihnout.
Když už váš nezaujme romantický děj, určitě si smlsnete po vizuální stránce!
Tvorbu kostýmů Baz svěřil světoznámé návrhářce Miucii Pradě a design šperků vložil do rukou mistrů z Tiffany & Co. Spolupracovala s nimi ještě Bazova manželka, kostýmní výtvarnice, Catherine Martin. Podle mě odvedli úžasnou práci.
O obsazení snad ani nemusím psát :) Hlavní role obsadila půvabná Carey Mulligan a charizmatický Leonardo DiCaprio




















































Byli jste na Gatsbym v kině? Líbil se vám? :)

6 komentářů:

  1. Musím se na něj podívat! :-) jinak máš krásný design!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě! Potom dej vědět jak se ti líbil! :)
    Jinak děkuju moc... to jak jsem se dneska ráno nudila ^_^

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem na ten film samou chválu. Těším se na něj, ráda bych ho viděla.. ale přemýšlím, že si možná nejdřív přečtu knihu. Nebo je to jedno? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si říkala to stejný, ale stejně jsem dvě kapitoly nepřečetla, aby mě pak v kině něco překvapilo :) a knížka je zas taková, že strašně dlouho nic, a pak se veškerý děj odehraje na 30 stránkách :D
    Jinak neznám žádný film, který by se až tak držel předlohy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nedávno jsme na tomto filmu byli s přítelem. Musím říci, že jsme byli oba opravdu velmi nadšení. Ať vezmu v potaz děj, prostředí, hudbu, všechno bylo dokonalé:-). Jinak budu se těšit na další články Andrejko:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tak, dokonalé! :)
    Jinak děkuji moc Vendy... já jsem si to tak nějak chtěla zkusit, zatím se rozkoukávám, a hledám inspiraci :) uvidíme jestli u toho vydržím :)

    OdpovědětVymazat