čtvrtek 3. října 2013

SKLIZENO - foodie market


                             Na skok mimo vesnickou džungli, jsem objevila úžasný obchod s opravdu opravdovými potravinami.
                             Bez použitých konzervantů, náhražek, škodlivých éček a dalších chemikálií, pouze za použití
                             kvalitních surovin, které byly vyprodukovány lokálně, a nemusely cestovat přes půl světa. 



















6 komentářů:

  1. vypadá to zajímavě, o tomto obchodě slyším poprvé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na něj taky narazila poprvé, v Praze, ale koukala jsem, že je i v Brně a Olomouci! :)

      Vymazat
  2. Mimo vesnickou džungli, haha! :-D to mě moc pobavilo :-) úžasné fotky! Strašně miluji Tvůj styl psaní, i když jsi teď napsala jen pár slov :-) :-* jinak obchod vypadá naprosto úžasně! Dost mě sere, co všechno za hnusy do sebe musíme cpát :-( nejlepší je si utrhnout na zahrádce rajčata a dát si k tomu domácí chleba :-) ach jo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty moje zlatíčko, děkuji, vždycky tak potěšíš :-*
      Přesně tak, všude okolo samé hnusy, ještě, že máme ty zahrádky! :)

      Vymazat
  3. jeeej to vyzerá skvele! :) milujem takéto obchody :) prosím vedela by si napísať presnejšie umiestnenie tohto obchodu?

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! :) Nikdy od tam neodejdu s prázdnou :)
      Tady máš jejich stránky, a je tam krásně popsané, kde se jaká prodejna nachází, a jak se k ní dostaneš! :)
      http://www.sklizeno.cz/nase-prodejny

      Vymazat